Регистрация

Mango се завръща в България с магазин в "София Ринг Мол"

Автор: Регал 23 април 2014 , 4 коментара

Испанската модна верига Mango се завръща на българския пазар с нов магазин, които ще отвори тази есен в рамките на "София Ринг Мол". От септември посетителите на най-новия търговски център в София, който се намира на околовръстното шосе до магазина на Ikea, ще могат да намерят не само дамската и мъжката колекция, но и новата линия на марката, предлагаща дамски облекла в по-големи размери, съобщиха от агенция Active Group.

Освен със завръщането на Mango, "София Ринг Мол" ще изненада своите бъдещи клиенти с повече от 70 нови за България марки, които стъпват за първи път на местния пазар. Сред тях са най-голямата верига универсални магазини в Гърция - Notos Galleries, както и модните марки Julia Bergovich, Coccinelle, Barbour и Tous. Универсалният магазин на Notos Galleries в "София Ринг Мол" ще бъде разположен на три нива на обща площ от 6 хил. кв.м. С него ще бъде представена и новата за българския пазар концепия магазин-в-магазина или универсален магазин в рамките на мол, която ще направи пазаруването много по-удобно, предлагайки голямо разнообразие от различни марки за цялото семейство на едно място. Notos Galleries е представител на над 75 бранда, между които са Chanel, Dior, Givenchy, Guerlain, Ralph Lauren, Yves Rocher, Longchamp и Lacoste. Универалният магазин в "София Ринг Мол" ще предлага облекла на 60 световни марки, аксесоари, чанти и обувки на 20 известни бранда, козметика и парфюми под 100 различни марки.

"София Ринг Мол"е търговски център от ново поколение, който ще трансформира ритейл сектора в страната. Целият комплекс заедно с единствения магазин на Ikea в България ще бъде разположен на площ от 100 хил. кв. м. Молът ще включва над 200 магазина, мултиплекс с 10 кинозали и 3 500 места за паркиране. Той ще се отличава от останалите търговски центрове и с уникалната си архитектура, която залага на големи отворени пространства, широки тераси, стъклени фасада и покрив, повече естествена светлина във вътрешността и зелени площи, простиращи се на 28 000 кв.м.

Общата инвестиция в "София Ринг Мол" възлиза на стойност от над 120 млн. евро. Инвеститорите в проекта са FourlisGroup - една от водещите компании на Балканите, която търгува с дълготрайни продукти, и DanaosGroup, която се занимава с корабни превози, информационни технологии, строителство, банки и финансови услуги. 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души