Регистрация

Търговските вериги търсят приятелство със социалните мрежи

Автор: Капитал Daily 29 ноември 2013 , 3 коментара

 Преди няколко години търговските вериги в САЩ се изправиха пред ново явление, появило се като резултат от развитието на мобилните технологии – клиенти, разхождащи се между витрините със смартфони в ръка, които постоянно проверяват онлайн откъде могат да си купят харесаната стока по-изгодно. Първоначално много от търговците се опитаха да противодействат на това превръщане на магазините в шоуруми, като ограничават достъпа до интернет в магазините или чрез въвеждане на специални баркодове, несъпоставими с тези на конкурентите. В крайна сметка големите вериги осъзнаха, че клиентите им няма да оставят телефоните, затова е по-добре те да намерят място на екраните, пише New York Times.

Още

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България