Търговските вериги търсят приятелство със социалните мрежи



Автор: Капитал Daily 29 ноември 2013



 Преди няколко години търговските вериги в САЩ се изправиха пред ново явление, появило се като резултат от развитието на мобилните технологии – клиенти, разхождащи се между витрините със смартфони в ръка, които постоянно проверяват онлайн откъде могат да си купят харесаната стока по-изгодно. Първоначално много от търговците се опитаха да противодействат на това превръщане на магазините в шоуруми, като ограничават достъпа до интернет в магазините или чрез въвеждане на специални баркодове, несъпоставими с тези на конкурентите. В крайна сметка големите вериги осъзнаха, че клиентите им няма да оставят телефоните, затова е по-добре те да намерят място на екраните, пише New York Times.

Още