Регистрация

Сп. "Регал" и "ТВЛоуКост България" организират семинар на тема:

Как се променя ТВ рекламата в дигиталната ера

Автор: Регал 15 декември 2014
На семинара ще получите актуални данни от медийния пазар, ще научите приложими техники и стратегии за планиране на медийна кампании, както и инструменти за измерване на ефективността от вложените бюджети.

Фотограф:

Интеграцията на традиционните аудио-визуални медии с онлайн пространството става все по-интензивна. Медийните групи разширяват обхвата си и интегрират телевизия с онлайн медии. Телевизионното пространство дава максимално покритие на комуникационните кампании, но необходимостта от точно таргетиране на посланията все повече насочва кампаниите в интернет.

Актуалните въпроси, на които ще предложим отговори, са:
- Намалява ли влиянието на телевизията като медиа?
- Какви са новите ефективни формати за ТВ реклама?
- Как да адаптирате стандартните формати към онлайн?
- Кои техники са приложими и кои не?
- Какви са новите форми на поднасяне на онлайн съдържание?
- Как да следим аудиторията си в интернет?
- Как да я провокираме към интеракция?

На семинара ще получите актуални данни от медийния пазар, ще научите приложими техники и стратегии за планиране на медийна кампании така, че всяка вложена единица от вашия бюджет да носи възрващаемост, както и инструменти за измерване на ефективността от вложените бюджети.

Програмата

Регистрация

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души