Регистрация

"Спортната" реклама на цигарите "Виктори" беше обявена за неетична

Автор: Дневник 30 октомври 2014 , 2 коментара

Реклама на цигарите "Виктори" беше обявена в нарушение на Националните етични правила за реклама и търговска комуникация. Решението е на Националния съвет за саморегулация (НСС) след жалба от атлетическия клуб "Бегач".

Външната реклама на марката представя серия визии, в които актьорите Юлиян Вергов и Александър Сано се забавляват с колоездене и електронни игри. Посланието е: "Отпразнувай всяка победа с Victory".

Етичната комисия към НСС е преценила, че двамата имат влияние сред младите, от които заключават, че рекламата също може да има влияние върху подрастващите.

Още

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души