Регистрация

Кампания на Visa България за безконтактни разплащания увеличава продажбите

Автор: Регал 30 септември 2014

LS Travel Retail, собственик на магазини Inmedio и Relay, отбеляза значително увеличение в броя на безконтактните разплащания в края на петседмична промоция с Visa, целяща да популяризира безконтактната технология сред потребителите. Промоцията се проведе в 35 обекта на LS Travel Retail – 26 магазина Inmedio, 7 магазина Relay, както и в две нощни заведения на територията на София, Варна и Бургас.

Партньорството на Visa България с LS Travel Retail насърчи картодържателите да използват иновативната технология, като в замяна на всяка трансакция на стойност 3 или повече лева, потребителите получаваха символична награда - енергийна напитка Reload или шоколад Milka. По време на промоцията, LS Travel Retail регистрира над 1000% ръст на безконтактните разплащания. Търговските обекти на компанията в морските градове Варна и Бургас отбелязаха най-силно нарастване на безконтактните трансакции, като в тях бяха извършени 56% от всички трансакции за страната. Резултатите от съвместната кампания ясно показват широката приложимост и предимства на иновативната технология на Visa за бизнеса, както й бързото й възприемане не само от търговци, но и от потребители.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души