Регистрация

Rowenta въвежда шест момичета в света на модата

Автор: Регал 24 септември 2014 , 2 коментара

Точно 101 момичета събра екипът на Rowenta, който издирваше по софийските улици най-усмихнатите, фотогенични и позитивни момичета, а шест от тях бяха избрани да пердставят модните тенденции в прическите от шест модни столици

Автор: Rowenta

Точно 101 момичета събра екипът на Rowenta, който издирваше по софийските улици най-усмихнатите, фотогенични и позитивни момичета, а шест от тях бяха избрани да пердставят модните тенденции в прическите от шест модни столици – Амстердам, Лондон, Милано, Москва, Ню Йорк и Париж.

Инициативата е част от кампанията на марката, която цели да докаже на българските дами, че могат да изглеждат като звезди от модния подиум без много усилия, с помощта на новия революционен уред за коса на Rowenta.

Първата стъпка от най-вълнуващото изпитание за новоизгрелите звезди вече се състоя. Всяка една от тях имаше уникалната възможност да се почувства като истинска звезда. С помощта на коафьора Жоро Петков, гримьора Слав и стилистката Антония Йорданова, шест обикновени момичета се превърнаха в неузнаваемо стилни дами. За стайлинга им от глава до пети се погрижиха United Colors Of Benetton и Sisley.

Следващата стъпка от кампанията на Rowenta е модно ревю, на което шестте нови звезди ще демонстрират тенденциите в прическите от световна класа и различните визии от най-модните градове в света. Обемни прически, изработени от Жоро Петков с новия уред за обем на Rowenta, изтънчени, дръзки и стилни облекла, съчетани с перфектен грим ще бъдат само част от ревюто.

Ако искате да станете част от събитието и да видите как шест обикновени момичета се превръщат в модни икони, заповядайте в Serdika Center в четвъртък, 25.09.2014 г. от 19.00 часа.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България