Регистрация

Над 800 продукта за ученика в "Метро"

Продължава тенденцията за преориентиране към по-качествени и модерни учебни помагала, констатират от веригата
Автор: Регал 01 септември 2014 , 1 коментар

Над 800 продукта са включени в каталога "Отново на училище" на "Метро". Сред тях са повече от 150 вида тетрадки, 50 вида пишещи средства и над 100 вида цветни моливи, флумастери и бои за рисуване.

От веригата съобщиха, че родителите на първолаци ще получат отстъпка от 30%, ако закупят всичките 21 артикула, включени в списъка на "Метро" с необходими материали за учениците от 1-ви клас. Същата отстъпка е валидна и при покупка на 1 брой спортен екип, 1 брой раница за училище и 1 чифт детски кецове. Офертите са валидни до 24 септември (или до изчерпване на количествата). Отстъпката се получава директно "на каса".

Списъкът с подходящите за ученици материали включва още 66 модела маратонки, 20 модела спортни екипи, 28 модела основно облекло, пижами, блузи и бельо, 7 вида столове, 6 модела мобилни компютри, 7 таблети и 30 вида компютърни аксесоари.

"Метро" вече регистрира по-голям интерес към ученическите стоки в сравнение с изминалата година. Продължава тенденцията за преориентиране към по-качествени и модерни учебни помагала, като най-предпочитани остават лицензираните продукти, свързани с филмови продукции. Независимо от това при подбора на продуктите не се пренебрегват и бюджетните варианти. Особено силно е присъствието на българските производители на тетрадки, казаха от "Метро".

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души