Регистрация

Полската Mokate Group влиза в България чрез "Си Комерсиал 7"

Автор: Регал 18 февруари 2014 , 3 коментара

Полската Моkate Group, производител на кафе, кафеени напитки, чай и сметана, е избрала "Си Комерсиал 7" за свой стратегически партньор за българския пазар. Стартът на продажбите беше обявен на специално събитие във вторник от управителя на "Си Комерсиал 7" Сотир Немов и полските партньори пред 20 поддистрибутори, 30 търговски представители и гости на компанията.

Mokate Group е изцяло частна, семейна компания от Полша, започнала с производство на капучино. Сега има годишен оборот от около 20 млн. долара, и 1500 служители. Мениджърът й Тереза Мокриш е получила редица полски и международни признания като бизнесдама. Групата има три фабрики в Полша и фабрика за бисквити и печене на кафе в Чехия. Произвежда 340 вида продукти в пет категории – чай, кафе, какао, инстантно кафе, и сметана. В портфолиото й има продукти за възрастни, за деца и за семейството; от примиум, средния и икономичния сегмент. Има и продукти, съобразени с вкусовете в някои от близо 75 страни в цял свят, за които изнася. Близо 70% от продукцията й е за експорт. "Навсякъде, където присъстваме, продуктите ни са сред топ три по продажби", заявиха представителите на компанията.

Търговският директор на "Си Комерсиал 7" Слави Киров представи продуктите, избрани да бъдат продавани в България. Сред тях са кафе напитките в сашета, комбиниращи два продукта, които са иновация на Mokate. "Те отговарят на новите тенденции при кафето, което започна като силна напитка е сега акцентът попада върху красотата и вкуса му", обясниха от компанията. Този тип кафе специалитети се продават особено добре в страни с развити кафе вериги, като са предназначени за направата на подобни продукти в домашни условия. Друга иновация са чайовете в пирамидални торбички.

При производството е помислено за мърчандайзинга на продуктите. Те са в специални кутии, и дисплеи, и са подкрепени с ефектни промо комплекти и POS материали.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души