Регистрация

Philips се връща към успеха

Автор: Капитал 19 декември 2013 , 5 коментара

Холандската компания Philips се превръща в емблематичен пример за успешна реформа и преориентация на бизнеса под управлението на изпълнителния директор Франс ван Хутен, пише Reuters. Към средата на миналото десетилетие основният тогава бизнес на компанията – производството на телевизори и друга потребителска електроника, загуби битката с по-евтините продукти на азиатски конкуренти като Samsung и LG.

През 2007 г. подразделението за производство на телевизори излезе на оперативна загуба, която се увеличи до 436 млн. евро през следващата година. Отговорът на Philips беше да се обърне към други бизнеси и създаването на нови продукти, най-вече в областта на здравеопазването, осветителните тела и потребителските стоки.

Пълният текст

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България