Регистрация

Гигантът на електронните разплащания PayPal придоби Card.io

Автор: capital.bg 18 юли 2012 , 1 коментар

Гигантът за електронни разплащания PayPal обяви във вторник, че е придобила Card.io. Стартиращата компания, базиранa в Сан Франциско, разработва технология, която позволява на потребителите да сканират информация от кредитни карти чрез камерата на мобилния си телефон.

Подробности около финансовите параметри на сделката не бяха обявени. Това е първата компания, закупена от PayPal в рамките на повече от година. Миналата година компанията придоби друг стартиращ проект, наречен Zong, чиято технология позволява електронни разплащания през мрежите на мобилни оператори.

Сегашната стратегия на PayPay е насочена към развиване на услуга тип виртуален портфейл. С това те целят да конкурират другите големи играчи в тази област като  Google Wallet и Square.

При технологията, използвана от Card.io, основно предимство е липсата външно хардуерно устройство за сканиране на кредитни карти, какъвто например е случаят при Square.

Card.io са партньори на PayPal от май тази година. Гигантът в сферата на електронните разплащания ще използва технологията им за разчитане на информация в приложението си PayPal Here. Card.io работят също така с големи имена като Uber и LevelUp.

Решението за придобиване на компанията беше провокирано от креативността на екипа на Card.io, коментира вицепрезидентът на PayPal Хил Фъргюсън в корпоративния блог на компанията.

"Служителите на Card.io ще се присъединят към нас в Сан Хосе, за да ни помогнат да направим работата с нашия дигитален портфейл още по-лесна за потребителите и търговците", добавя той.

Технологията на Card.io съдържа и инструменти за софтуер разработчици, даващи възможност те да интегрират възможността за разчитане на кредитни карти чрез камерата и в своите приложения.

PayPal потвърждава, че технологията ще остане достъпна за други компании и след придобиването на Card.io.   

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души