Регистрация

"Ариана Тъмно" излиза на пазара с нови опаковки

Автор: Регал 26 септември 2011 , 1 коментар

С настъпването на есенния сезон от "Загорка" залага на "Ариана Тъмно", съобщиха от пивоварната. Пивото идва на пазара също с нова стъклена бутилка (0,50 л), с обновен дизайн са и PET опаковките от 1 и 2л. "Ариана Тъмно" е на българския пазар от септември до март всяка година и за трети пореден сезон, от 2008 г. насам, е пазарен лидер в сегмента на тъмните пива у нас, твърдят от "Загорка". През октомври предстои да стартира и новата рекламна комуникация на "Ариана Тъмно".

По данни на AC Nielsen през месец август 2011 марката "Ариана" е достигнала 21,2 % пазарен дял по продадени количества. "Ариана" е най-разпознаваемият бирен бранд на българския пазар (по индикатора ТОМ – top of mind), като 25 %от анкетираните, участвали в проучването, посочват на първо място "Ариана" като отговор на въпроса "Кои марки бира познавате?", твърдят още от пивоварната. Тя е и най-често купуваната бира през последния месец (август 2011) с резултат в проучването от 40,8 %, като всеки четвърти респондент посочва себе си като лоялен потребител на марката.

През пролетта на 2011 "Ариана" лансира на пазара нова опаковка – стъклена бутилка от 0,50 л с нов дизайн и осъвременено лого. Пазарният дял по обем на този вид опаковка на "Ариана" в студен пазар е 20,2 %, което бележи близо 4 % ръст за краткия период от април до юли 2011, по данни на компанията.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България