Регистрация
  • Начало
  • Новини
  • Свят
  • BSH Bosch und Siemens Hausgeräte: Хладилниците и фризерите на компанията са коректно означени

BSH Bosch und Siemens Hausgeräte: Хладилниците и фризерите на компанията са коректно означени

Автор: Регал 09 май 2011

Eлектроуредите на BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH са правилно обозначени. Това заявиха от компанията във връзка с проучването на Европейското обединение на производителите на домакински електроуреди (CECED), чиито резултати бяха представени през април 2011 г- в рамките на Европейската седмица на устойчивата енергия в Брюксел и според което част от електроуредите на европейския пазар са обозначени с по-висок енергиен клас от действителния.

Четири модела на Bosch, Siemens и Balay (регионална марка в Испания) са включени в проекта и след завършването на тестовете всичките са сертифицирани като носещи абсолютно вярна информация във всички категории на Европейския енергиен етикет, твърдят от компанията.

CECED инициира и проведе проекта ATLETE (Тестиране на електроуредите с цел оценка на коректността на обозначената енергийна ефективност) заедно с Европейската Комисия през 2009г. Целта на този проект е да подобри пазарния надзор в страните-членки на Европейския Съюз (ЕС) и да увеличи ролята на енергийната ефективност като предимство при продажба.

ПроектътATLETE се фокусира върху хладилници и фризери, както и върху комбинации хладилник-фризер. 80-те избрани уреда са закупени в различни страни на Европейския Съюз с цел да се осигурят по-обективни резултати. Уредите покриват 48 марки на 40 производители. Всички производители са подписали доброволно споразумение, че ако при изпитания техните уреди покажат, че е налице некоректна информация в енергийния етикет, те веднага ще вземат необходимите корективни мерки.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България