Регистрация

LG Electronics реализира 11,7 млрд. долара приходи през първото тримесечие

Автор: Регал 09 май 2011

LG обяви консолидирани приходи за първото тримесечие на 2011 година от 13,2 трилиона корейски вона (или 11,7 милиарда долара), което е с 0,4% спад в сравнение със същия период на миналата година (до 2% в американски долари). След две последователни тримесечия на загуба, компанията излезе на печалба с оперативни приходи от 131 милиарда вона (116 милиона долара). LG отбеляза 16 милиарда вона (14 милиона долара) нетна загуба това тримесечие поради загубите от 56 милиарда вона (50 милиона долара) от инвестиции, направени в дъщерни компании, съобщиха от AMI Communications.

LG Home Entertainment Company обяви спад в приходите от 4,8% в сравнение с първата четвърт на 2010 година и в момента те се равняват на 5,3 трилиона корейски вона (4,7 милиарда долара). Това се дължи на по-слабото търсене и спада при средната търговска цена. Въпреки това LG е доставила с 13% повече телевизори през първото тримесечие на годината, чиито общ брой достига 6,8 милиона телевизора. Благодарение на усилията за намаляване на разходите компанията отбелязва подобрение в оборота си от тримесечие на тримесечие, като декларира оперативна печалба от 82 милиарда вона (73,1 милиона долара) за първите три месеца от годината. Силното портфолио, водено от телевизорите Cinema 3D и Smart TV, се очаква да продължи да увеличава печалбите и да разширява пазарния дял за тази бизнес група.

Приходите на LG Mobile Communications Company са спаднали с 8,3% през първото тримесечие на годината спрямо същия период на 2010 година до 2,9 трилиона вона (2,6 милиарда долара). Въпреки че доставките на мобилни апарати са спаднали спрямо предишното тримесечие, като резултат от слабия сезон, операционната печалба показва значително подобрение през първите три месеца от годината. Това се дължи на все по-големия брой смартфони в портфолиото на компанията и намаляване на разходите. LG ще подобри продуктовото си разнообразие и ще намали разходите си, като представи нови смартфони на пазара, включително LG Optimus BlackLG Optimus 3D.

LG Home Appliance Company отбелязва 13,4% ръст на приходите от година на година с 2,7 трилиона вона (2,4 милиарда долара). През първото тримесечие на 2011 година оперативната печалба е била 103 милиарда вона (91 милиона долара). Увеличението на приходите се дължи на силните продажби в Северна Америка и непрекъснатия ръст в развиващите се пазари като Русия, Индия и други азиатски пазари. Компанията ще продължи да пуска нови и иновативни продукти, докато в същото време ще проучва възможностите за стъпване на нови пазари. Въпреки притесненията относно наличността на някои компоненти след земетресението в Япония и повишените цени на суровите материали, компанията планира да поддържа тази печалба.

Приходите на LG Air-Conditioning and Energy Solution Company за първото тримесечие на годината са нараснали с 23,8% спрямо предходната година до 1,45 трилиона вона (1,3 милиарда долара), а оперативната печалба до 39 милиарда вона (35 милиона долара). Компанията отбелязва стабилно развитие в Корея, Северна и Южна Америка и страните от Организация на независимите държави (ОНД). То се дължи на стратегически предложения като системата за промишлена климатизация Multi V. Въпреки потенциалните рискове в политически нестабилните страни от Близкия Изток и Африка и по-студените температури в Азия, компанията очаква да види ръст при търсенето както на домашни, така и на промишлени системи за климатизация с наближаването на пиковия сезон от годината. Очаква се непрекъснатите инвестиции в партньорската инфраструктура на LG и новите бизнес възможности да поддържат ръста на компанията в дългосрочен план.

LG Electronics очаква стабилен ръст през второто тримесечие на 2011 година. Тези прогнози се дължат на началото на силния сезон за системите за климатизация, продължаване на стабилния ръст при черната техника и силните продажби на телевизорите LG Cinema 3D и смартфоните Optimus в световен мащаб. LG ще продължи да създава нови продукти в различните категории, включително смартфони, докато упорито инвестира в изследване и развитие на технологии и маркетинг.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България