Регистрация

"Кен" стартира телевизионна кампания

Автор: Регал 09 май 2011

Производителят на колбаси "Кен" в неделя, 8-ми май, стартира телевизионна кампания под мотото "5 секунди слава за всеки фен на КЕН". Тя ще включва 50 специално изработени видео клипа с продължителност по 5 секунди, заснети с фенове* на българската марка от цялата страна, на различна възраст. Изискванията към кандидатите са да не използват нецензурни изрази, да не говорят за политика и да не правят реклама на продуктите на "Кен".

За разлика от рекламите тип "testimonial" (доволен клиент споделя личния си опит с продукт или услуга),в кампанията на "Кен" сценарий няма, персонажите са реални потребители на продуктите на марката, а не подбрани с кастинг актьори, обясниха от компанията. Реакциите и посланията са на самите участници. Кампанията е изключително динамична поради огромния брой клипове, които трябва да бъдат излъчени в най-гледаното време за кратък период.

Автор на идеята е рекламна агенция MAGAdvertising, a медиа планирането се занимава SUNMediaServices. Голяма изненада за снимачния екип се оказа за какво българинът би използвал "5 секунди слава" в националния ефир. Някои от участниците просто са пожелали да споделят в няколко думи философията си за живота, а по-голямата част са включили позитивни апели в своите послания: пожелания за здраве на близките, призив да пазим по-чиста околна среда, хората да бъдат по-добри и да си помагат взаимно. Едва двама от над 500 кандидати са помолили за подкрепа на свои лични проблеми, а един е пожелал любимият му футболен клуб да стане шампион.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България