Регистрация

Тайната на ниските цени в големите хранителни вериги

Автор: investor.bg 21 януари 2011 , 9 коментара

Производители и преработватели на хранителни продукти настояват закон да регламентира отношенията им с търговските вериги. Напоследък дебатът за бизнеса с бързооборотните стоки се изостря, а недоволството се трупа основно при производителите на храни, стана ясно от проучване на Investor.bg.

В диалога се намеси и министърът на земеделието и храните Мирослав Найденов, който заяви преди дни, че има определен натиск за сваляне на цените, особено към българските производители. Според него производителите спонсорират търговските вериги, а това влияе върху качеството на храните. Найденов обеща да бъде организирана среща, на която производителите да обсъдят методи за противодействие.

Целия материал можете да прочетете тук.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България