Семинар "Как да работим с дискаунтъри" и на 20 март



Автор: Регал 08 март 2010



Семинарът "Как да работим с дискаунтъри" на сп. "Регал" ще има и второ издание - на 20 март (събота).

То ще се проведе при същата програма, със същите лектори и на същото място, както и изданието на 19 март. Причината да го направим е, че броят на записалите се за практическия семинар в петък (19 февруари) надхвърли очакванията, а и преценката, че работата в по-малки групи би била по-полезна.

Лектори са проф. д-р Берн Халиер EHI Retail Institute и Фридрих Граф, F.J.G Consulting & Interim Management.



"КАК ДА РАБОТИМ С ДИСКАУНТЪРИ"

Еднодневен практически семинар на сп. "Регал" за производители

Дата: 19 март, 20 март 2010 г.
Свободни места има само за 20 март!!!
Място: зала Comodo, ул. "Иван Вазов" 16, София

Лектори:

проф. д-р Берн Халиер, EHI Retail Institute

Фридрих Граф, F.J.G. Consulting & Interim Management


Програмa:

9-10 часа - Презентация

1. Германските дискаунтъри – цифри и факти

2. Стратегии и характеристики на дискаунтърите

      * Асортимент и асортиментни стратегии
        
      * Промоция и реклама
        
      * Маркови продукти и собствени марки на веригата (Private Labels)
        
      * Пакетажи и презентация


10.00-10.20 часа
- Кафе-пауза


10.20-12.00 часаСеминар

3. Отношения на продавача


3a Подготовка за преговорите за започване на работа с дискаунт верига
(клиент)


      * Анализи на общия пазар и на съответните конкуренти
        
      * Анализ на клиента: продуктови категории/структура на
        асортимента/структура на цените
        
      * Разработване на стратегия за започване на бизнес с нов клиент,
        продукти/продуктови групи, качество, цена
        
      * Как да оферираме тези продукти: мостри на оригинала, описание на
        продукта, снимки, предложения за опаковка, предложения за
        мърчандайзинг
        
      * Ценова оферта - със или без отстъпки, бонуси и пр.
        
      * Как да намерим точния човек за контакт. Организация/структура на
        клиента, процес на вземане на решение в компанията.

12.00-13.15 часа - Почивка за обяд


13.15-15.00 часа - Семинар
3b Собствените марки на веригата (Private Label) – за и против

      * Нива на разходите и на продажните цени на собствените марки на
        веригата (PL) спрямо марковите продукти/марките на производителя
        
      * Стратегическо офериране на марка и на Private Label на един и
        същ клиент. Рискове и как да се справим с тях.
        
      * Балансът между цената и качеството, как да определим границите

3c Преговори

      * Рамкови договори, срокове и условия, годишни споразумения
        
      * Кои са най-важните точки
        
      * Техники и подводни камъни
        
      * "Реалната" цена на листването и как да я изчислим
        
      * Допълнителни срокове и договорки: промоционални такси, отстъпки
        за стоки в промоция, работа с промоционални активности и
        излишните стокови наличности, такси за отстъпка в цената и др.
        
      * Промени в сроковете и условията/ценови отстъпки без съгласието
        на доставчика
        
      * Електронни фактури (EDI), Логистика

15.00-15.20 Кафе пауза

15.20-17.00 - Семинар
3d Как да процедираме с ценовото сравнение между различните клиенти

      * Договорната клауза "не предоставяй по-добра цена на конкурента"
        
      * Натиск от страна на клиента заради ценово намаление на конкурент
        
      * Глобите в този контекст – да или не

Финална дискусия и обратна връзка

        

Семинарът ще e с превод от немски на български.

Цена: 190 лв. с ДДС

Такса участие в семинара може да платите онлайн
с наложен платеж, по банков път или на място на ул. "Иван Вазов" 16. За подробности за начина на плащане,
моля, пишете на [email protected]или се обадете на тел. 02/ 93 76 349.