Семинарът "Как да работим с дискаунтъри" на сп. "Регал" ще има и второ издание - на 20 март (събота).
То ще се проведе при същата програма, със същите лектори и на същото място, както и изданието на 19 март. Причината да го направим е, че броят на записалите се за практическия семинар в петък (19 февруари) надхвърли очакванията, а и преценката, че работата в по-малки групи би била по-полезна.
Лектори са проф. д-р Берн Халиер EHI Retail Institute и Фридрих Граф, F.J.G Consulting & Interim Management.
"КАК ДА РАБОТИМ С ДИСКАУНТЪРИ"
Еднодневен практически семинар на сп. "Регал" за производители
Дата: 19 март, 20 март 2010 г.
Свободни места има само за 20 март!!!
Място: зала Comodo, ул. "Иван Вазов" 16, София
Лектори:
проф. д-р Берн Халиер, EHI Retail Institute
Фридрих Граф, F.J.G. Consulting & Interim Management
Програмa:
9-10 часа - Презентация
1. Германските дискаунтъри – цифри и факти
2. Стратегии и характеристики на дискаунтърите
* Асортимент и асортиментни стратегии
* Промоция и реклама
* Маркови продукти и собствени марки на веригата (Private Labels)
* Пакетажи и презентация
10.00-10.20 часа - Кафе-пауза
10.20-12.00 часа - Семинар
3. Отношения на продавача
3a Подготовка за преговорите за започване на работа с дискаунт верига
(клиент)
* Анализи на общия пазар и на съответните конкуренти
* Анализ на клиента: продуктови категории/структура на
асортимента/структура на цените
* Разработване на стратегия за започване на бизнес с нов клиент,
продукти/продуктови групи, качество, цена
* Как да оферираме тези продукти: мостри на оригинала, описание на
продукта, снимки, предложения за опаковка, предложения за
мърчандайзинг
* Ценова оферта - със или без отстъпки, бонуси и пр.
* Как да намерим точния човек за контакт. Организация/структура на
клиента, процес на вземане на решение в компанията.
12.00-13.15 часа - Почивка за обяд
13.15-15.00 часа - Семинар
3b Собствените марки на веригата (Private Label) – за и против
* Нива на разходите и на продажните цени на собствените марки на
веригата (PL) спрямо марковите продукти/марките на производителя
* Стратегическо офериране на марка и на Private Label на един и
същ клиент. Рискове и как да се справим с тях.
* Балансът между цената и качеството, как да определим границите
3c Преговори
* Рамкови договори, срокове и условия, годишни споразумения
* Кои са най-важните точки
* Техники и подводни камъни
* "Реалната" цена на листването и как да я изчислим
* Допълнителни срокове и договорки: промоционални такси, отстъпки
за стоки в промоция, работа с промоционални активности и
излишните стокови наличности, такси за отстъпка в цената и др.
* Промени в сроковете и условията/ценови отстъпки без съгласието
на доставчика
* Електронни фактури (EDI), Логистика
15.00-15.20 Кафе пауза
15.20-17.00 - Семинар
3d Как да процедираме с ценовото сравнение между различните клиенти
* Договорната клауза "не предоставяй по-добра цена на конкурента"
* Натиск от страна на клиента заради ценово намаление на конкурент
* Глобите в този контекст – да или не
Финална дискусия и обратна връзка
Семинарът ще e с превод от немски на български.
Цена: 190 лв. с ДДС
Такса участие в семинара може да платите онлайн
с наложен платеж, по банков път или на място на ул. "Иван Вазов" 16. За подробности за начина на плащане,
моля, пишете на [email protected]или се обадете на тел. 02/ 93 76 349.