Маркетинг на лоялността 2



Автор: Регал 15 януари 2015



Програмите за лоялност са гореща тема на българския пазар. Те са чудесен механизъм, който може да помогне на една компания да се справи с голяма част от своите проблеми. Дава й възможност да опознае клиентите и техните потребности, и чрез диалог и правилно отношение да изгради трайна връзка с тях.

Зад програмата за лоялност стоят математически изчисления, технологии и работа с бази данни. Провеждането им изисква упоритост и постоянство. Целят по-добри финансови резултати, но са свързани и с разходи, което ги прави донякъде рискови начинания. А резултатността им се измерва с около 40 показателя.

Какви са тенденциите, практиките и тънкостите при използването на този маркетингов механизъм. Какво печелят от прилагането му и как успяват някои от водещите компании в тази сфера в България ще научите от второто издание на конференцията "Маркетинг на лоялността", което организира сп. "Регал".

Програма

Регистрация