Кампания на Visa България за безконтактни разплащания увеличава продажбите



Автор: Регал 30 септември 2014



LS Travel Retail, собственик на магазини Inmedio и Relay, отбеляза значително увеличение в броя на безконтактните разплащания в края на петседмична промоция с Visa, целяща да популяризира безконтактната технология сред потребителите. Промоцията се проведе в 35 обекта на LS Travel Retail – 26 магазина Inmedio, 7 магазина Relay, както и в две нощни заведения на територията на София, Варна и Бургас.

Партньорството на Visa България с LS Travel Retail насърчи картодържателите да използват иновативната технология, като в замяна на всяка трансакция на стойност 3 или повече лева, потребителите получаваха символична награда - енергийна напитка Reload или шоколад Milka. По време на промоцията, LS Travel Retail регистрира над 1000% ръст на безконтактните разплащания. Търговските обекти на компанията в морските градове Варна и Бургас отбелязаха най-силно нарастване на безконтактните трансакции, като в тях бяха извършени 56% от всички трансакции за страната. Резултатите от съвместната кампания ясно показват широката приложимост и предимства на иновативната технология на Visa за бизнеса, както й бързото й възприемане не само от търговци, но и от потребители.