Регистрация

През 2023 г. в "Кауфланд България" са продадени 64 млн. бройки хляб и хлебни изделия

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 05 февруари 2024

85% от тях са от български доставчици, като най-търсен е хляб "Добруджа"

Фотограф: Лили Тоушек

През 2023 г. в хипермаркетите на "Кауфланд България" (Kaufland) са продадени 64 млн. бройки хляб и хлебни изделия. Веригата предлагат 165 артикула хляб и хлебни изделия, като 85% от тях са от български доставчици, съобщи Иван Чернев, изпълнителен директор на компанията.

Компанията обяви, че е първата в страната, която сертифицира качеството на артикулите от пекарната си. Сертификацията се извършва от независимата организация "TÜV Nord България" и засега включва 11 продукта - различни видове хляб, тестени изделия и закуски, като броят им ще се увеличава.

Четете пълния текст на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България