RiD 2014: Финансов ъгъл
Тъй като темата е озаглавена "Финансов ъгъл" и ще се говори за промоциите, въпросът ми е кой ги финансира - търговската верига или тя е само посредникът, който получава парите от доставчиците си под формата на такси за участие в брошурите, за излагането на продуктите в магазина и др.? Каква е възвращаемостта от тази инвестиция - въобще колко често промоциите са на загуба? Кой от каналите за достигане на промоциите до потребителите е най-ефективен - door drop брошурите, онлайн, рекламите във вестници, радио и телевизия, или instore активностите?
Предполагам въпросите ми са насочени повече към презентацията на Фокус Рисърч.
Предполагам въпросите ми са насочени повече към презентацията на Фокус Рисърч.
Добавяне на коментар
За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.
1 18/09/2014 17:38 17:38
Лектори:
- Роналд Луисер от FocusResearchSouthEast
- Лука де Нард от Nielsen
- Райна Миткова-Тодорова от ЕOS Matrix
Пълната програма на RiD 2014 можете да видите тук: http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=235205
Ако имате въпроси към някой от лекторите, можете да ги зададете тук. Това ще помогне да направят презентациите си по-интересни и полезни за вас.