Регистрация

RiD 2014: Финансов ъгъл

Анонимен потребител regal.bg Анонимен,

1 18/09/2014 17:38 17:38

Успехът стандартно се измерва с финансовия резултат. В този панел акцентираме върху различни негови измерения.

Лектори:
- Роналд Луисер от FocusResearchSouthEast
- Лука де Нард от Nielsen
- Райна Миткова-Тодорова от ЕOS Matrix

Пълната програма на RiD 2014 можете да видите тук: http://www.economedia.bg/eventinfo.php?guid=2352050&page=program

Ако имате въпроси към някой от лекторите, можете да ги зададете тук. Това ще помогне да направят презентациите си по-интересни и полезни за вас.
Преглед на профил Станко Йорданов

2 29/10/2014 02:25 02:25

Тъй като темата е озаглавена "Финансов ъгъл" и ще се говори за промоциите, въпросът ми е кой ги финансира - търговската верига или тя е само посредникът, който получава парите от доставчиците си под формата на такси за участие в брошурите, за излагането на продуктите в магазина и др.? Каква е възвращаемостта от тази инвестиция - въобще колко често промоциите са на загуба? Кой от каналите за достигане на промоциите до потребителите е най-ефективен - door drop брошурите, онлайн, рекламите във вестници, радио и телевизия, или instore активностите?
Предполагам въпросите ми са насочени повече към презентацията на Фокус Рисърч.
Добавяне на коментар
За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Представяне

Какво е МЕРОНЕ?

Какво е МЕРОНЕ?

В зората на промените през 1992 г. Христо Кунев – управител и собственик, създава млекопреработвателното предприятие, намиращо се в град Алфатар – на около 20 км от Силистра