мини опаковки на някои продукти
Вероятно има такава тенденция, която е в унисон с намаленото потребление на всеки един от нас. В повечето случаи това е желанието на потребителя да не нарушава качеството си на живот и навиците си да консумира или ползва определени стоки. Колко ще е трайна такава тенденция едва ли ще може да се даде еднозначна прогноза.
А знаете ли дали се предлага прясно мляко в опаковки, които са по-малки от 1 литър? Мисля, че има нужда от такъв продукт.
До коментар [#3] от "tinamisu":
Виждала съм обаче само при млеката за пиене и по-специално при айраните. Изглежда, че на прясното мляко все още се гледа само като на продукт за домашна консумация, докато на айраните като за нещо, което купуваш за по път.
Виждала съм обаче само при млеката за пиене и по-специално при айраните. Изглежда, че на прясното мляко все още се гледа само като на продукт за домашна консумация, докато на айраните като за нещо, което купуваш за по път.
january
Анонимен,
5 15/02/2012 19:24 19:24
Виждал съм млека от 950 мл. и от 500 или 550 мл. Тези от 950 определено изглеждат като цел да приличат на еднолитрови.
До коментар [#2] от "krassen_p":
Едва ли е заради намалено потребление. За продукти като кисели млека, вероятно докарват по ниска цена. Но пък при много други продукти по-малката разфасовка значи повече удобство, по-бърза консумация (например, за 1-2 хранения) и следователно винаги пресни храни!
Едва ли е заради намалено потребление. За продукти като кисели млека, вероятно докарват по ниска цена. Но пък при много други продукти по-малката разфасовка значи повече удобство, по-бърза консумация (например, за 1-2 хранения) и следователно винаги пресни храни!
january
Анонимен,
7 08/03/2012 17:37 17:37
Това с пресните храни не е много сигурно. Примерно чипс от 35 грама... нищо прясно няма в него. Но според мен комбинацията от по-малка разфасовка при храни, които масово се заклеймяват като не особено полезни (или направо вредни) плюс по-ниската единична цена, в крайна сметка може да е добър стимул за покупка.
до -january.
Именно поради намаленото потребление се прави този трик. По малка опаковка, по малко пари, по голямо потребление.
В от 2-3 месеца това се случва в част от браншовете. Проследете и ще видите че дори и стандратните нам познати опаковки вече са примерно с 5 или 10 гр. по надолу (уж сваляне на цена) или 100 гр - в зависимост от продукта.
Тази тенденция ще се увеличи тази година. Пазара го налага. Борбата за регала продължава
Именно поради намаленото потребление се прави този трик. По малка опаковка, по малко пари, по голямо потребление.
В от 2-3 месеца това се случва в част от браншовете. Проследете и ще видите че дори и стандратните нам познати опаковки вече са примерно с 5 или 10 гр. по надолу (уж сваляне на цена) или 100 гр - в зависимост от продукта.
Тази тенденция ще се увеличи тази година. Пазара го налага. Борбата за регала продължава
january
Анонимен,
9 12/03/2012 16:47 16:47
До коментар [#8] от "maestro":
Да. Точно затова става дума наистина. Освен това не е от 2-3 месеца а от повече. При олиото например от доста време се появиха бутили от по 900, че и от 850 мл.
Мен лично ме дразнят случаите, когато се прави така, че да не е видимо за потребителя. Примерно кисело мляко от 370 вместо 400 гр. Но има и такива, които са си видими.
Да. Точно затова става дума наистина. Освен това не е от 2-3 месеца а от повече. При олиото например от доста време се появиха бутили от по 900, че и от 850 мл.
Мен лично ме дразнят случаите, когато се прави така, че да не е видимо за потребителя. Примерно кисело мляко от 370 вместо 400 гр. Но има и такива, които са си видими.
Наскоро Шуменско пиво обявиха, че пускат на пазара бири от по 200мл ако не се лъжа. При тях обяснението е, че искат да засилят потреблението сред жените. Може би затова някои продукти се предлагат вече в по-малки разфасовки. Трудно жена би изпила 500мл бира или би изяла 300г чипс.
tinamisu,
Има от 0,500л. Напр. "Ханско". Тези млека все още не са с голямо търсене и се въвеждат плахо от страна на производителите. По принцип има една тенденция цената на прясното мляко да се покачва (като причина мога да посоча скъпите биоразградими опаковки), а и млякото не е продукт от първа необходимост. Т.е. потребителите дори и да искат мляко от половин литър се замислят дали е изгодно като цена.
Има от 0,500л. Напр. "Ханско". Тези млека все още не са с голямо търсене и се въвеждат плахо от страна на производителите. По принцип има една тенденция цената на прясното мляко да се покачва (като причина мога да посоча скъпите биоразградими опаковки), а и млякото не е продукт от първа необходимост. Т.е. потребителите дори и да искат мляко от половин литър се замислят дали е изгодно като цена.
Добавяне на коментар
За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.
1 13/02/2012 15:03 15:03
Някой знае ли нещо повече по въпроса? И дали сте виждали и други такива случаи или само на мен ми се струва че има подобна тенденция?