Регистрация

ПРАВНА КОНСУЛТАЦИЯ по въпроси за храните

Въпроси и отговори

Преглед на профил Tet$@Q9H&3

14/03/2012 16:02 16:02

Здравейте,
Въпросът ми е свързан с обозначаването на промоции. Според законовите изисквания намаление на цената на стока
може да се направи, след като въпросната стока поне един месец се е продавала на тази цена. Като е спазено това изискване, аз като търговец намалям цената на въпросната стока с 50%. След още две седмици обаче, стоката ми продължава да залежава, така че искам да намаля цената още - да кажем със 70% под първоначалната цена. Въпросът ми е кое би било корекното обозначаване при втората промоция - процентно намаление от първоначалната цена и процентно намаление от втората цена (която обаче не е била валидна цял месец) и коя цена да бъде отбелязана на етикета като референтна?
Благодаря предварително за отговора!
Преглед на профил mariapapasova

19/03/2012 22:22 22:22

В конкретния случай, промоцията трябва да се обяви като намаление от първоначално обявената цена, която е прилагана в продължение на не по-малко от един месец, ако стоките не са хранителни или бързо развалящи. Като "стара цена" на етикета трябва са се посочи (или зачеркне) първоначалната цена и новото процентно намаление да се изчисли и посочи спрямо нея, като се спазят всички останали законови изисквания относно обявяване на съобщение за намаление на цени.

Представяне

Какво е МЕРОНЕ?

Какво е МЕРОНЕ?

В зората на промените през 1992 г. Христо Кунев – управител и собственик, създава млекопреработвателното предприятие, намиращо се в град Алфатар – на около 20 км от Силистра